Jeg ønsker å informere om noen endringer ved klinikken i tiden fremover.
Denne sommeren og høsten vil det bli noen justeringer i bemanningen hos oss. Bakgrunnen er at jeg fra midten av august går ut i svangerskapspermisjon. Jeg planlegger å være tilbake på klinikken våren 2027.
For meg har det vært svært viktig å sikre at alle pasienter fortsatt får trygg, god og kontinuerlig oppfølging i denne perioden. Derfor er jeg veldig glad for å kunne ønske tannlege Susanna velkommen til klinikken. Hun starter allerede i juni, ettersom jeg har vært så uheldig å måtte operere tommelen etter et fall på ski i påsken. Hun vil arbeide hos oss som vikar hele perioden mens jeg er borte. Jeg kommer selv til å være til stede på klinikken som assistent, og delvis som tannlege, frem til midten av august. Dette gir oss god tid til samarbeid og overføring, slik at vi forsikrer oss om at pasientene våre blir godt ivaretatt i tiden fremover.
Fra 1. august starter også tannhelsesekretær Katarina hos oss. Hun vil bli en fast del av teamet også etter at jeg er tilbake fra permisjon, og vil bidra til at den daglige driften fortsetter som normalt.
Selv om jeg ikke vil være fysisk til stede på klinikken under permisjonen, vil jeg fortsatt følge med og arbeide i kulissene for å sikre at alt fungerer som det skal. Klinikken vil drives videre som normalt, med samme kontaktinformasjon, innkallinger og rutiner som vanlig.
Det er veldig viktig for meg at dere som pasienter føler dere trygge og godt ivaretatt også mens jeg er borte, og jeg er veldig takknemlig for tilliten dere viser klinikken.
Jeg ser frem til å komme tilbake våren 2027.
Mvh Stine Holager

